NÄSTA

Vinn biljetter till båtmässan, vilken bild tycker du bäst om?

Februari 09, 2012 @ 17:52:09   Foto searchmagazine

_MG_7904

1 AV 5

Ska du till båtmässan i helgen? Då ska du lägga en kommentar i det här inlägget och säga vilken bild som du tycker mest om. Vi har åtta biljetter, så om det blir fler än 8 kommentarer lottar ut dem. var noga med att skriva in ditt namn och mailaddress så att vi kan maila och meddela om ni vunnit.


 

Bilden ovan är från fredag, första nedan är torsdag nästa onsdag osv...




KOMMENTERA

Daniel StenholmPosted February 09, 2012 at 22:35

Torsdagens bild på SM-vinnarna i Express var snyggast! Tight vidvinkel och actionfylld bild på gubbarna mitt under en manöver :)
Reply
NiclasPosted February 10, 2012 at 07:30

Jag håller med - bilden i Expressen var ovanlig och bra!
Reply
Emma KenwoodPosted February 10, 2012 at 07:36

Riktigt härlig måndagsbild!
Reply
PontusPosted February 10, 2012 at 07:40

Efter viss tvekan går min röst till tisdagsbilden!
Reply
Dan BERGLUNDPosted February 10, 2012 at 08:05

Tisdag!! ACTION ACTION!!!
Reply
Jenny KnutssonPosted February 10, 2012 at 09:11

Tisdagens bild är helt underbar!
Reply
JohannaPosted February 10, 2012 at 13:04

Jag tyckte bäst om fredagsbilden!
Reply
Adam FredrikssonPosted February 10, 2012 at 13:50

Tisdag!! Riktigt läcker:)
Reply
Amanda VästernäsPosted February 10, 2012 at 14:26

tisdag
Reply
Jan-Åke JohanssonPosted February 10, 2012 at 14:26

Jag håller med om att Tisdagens bild är bäst
Reply
Matilda VPosted February 10, 2012 at 14:29

Onsdag
Reply
Ann-CharlottePosted February 10, 2012 at 14:52

Jag gillar fredagsbilden bäst! Snygg!
Reply
Malin FlorentzsonPosted February 10, 2012 at 16:12

Jag röstar på fredagsbilden för den får mig att längta extra mycket till sol, sommar och segel.
Reply
JakobPosted February 10, 2012 at 16:14

Jag gillar fredagsbilden pga känslan och den typiskt svenska färgen på vattnet =)
Reply
Micke ErikssonPosted February 10, 2012 at 16:25

Som återfallssurfare så tycker jag onsdagsbilden speglar lekfullheten och det sköna strandlivet som det medför.
Reply
Jesper HoffstedtPosted February 10, 2012 at 16:32

Fredagsbilden!
Reply
Stefan JernbergPosted February 10, 2012 at 16:49

Svårt val då alla bilder påverkar på olika sätt. Valet för en "gammal" surfare blir dock ändå onsdagens bild. Man kommer ihåg lyckan man fick då man kastade sig ut i tvättmaskinen på den Danska och Tyska västkusten.
Reply
Gösta BrunnanderPosted February 10, 2012 at 16:55

Helt klart den första bilden. Fint att se lite slitna seglare in action, det är ju inte särskilt gott om dem i det göteborska marsvädret.
Reply
Per Haglund Posted February 10, 2012 at 17:07

Torsdagsbilden, på Expressbesättningen. Snygga färger, sammanbitna miner hos den koncentrerade besättningen, bra med vind. Jag kan riktigt känna hur bra segling det är den dagen.
Reply
StenPosted February 10, 2012 at 17:10

Bilden på moth båten tar priset. Kolla tjockleken på centerbord och roder i vattnet. Vilken balans man måste ha! Det är annat än att stå på en kölbåt :)
Reply
FredrikPosted February 10, 2012 at 18:37

Gillar tisdagsbilden! Färgerna är underbara samtidigt som det finns action i bilden.
Reply
HampusPosted February 10, 2012 at 18:40

Onsdag! Härlig känsla med gött häng!
Reply
Victor webadminPosted February 10, 2012 at 20:16

Då tar vi och "stänger slussen" tack alla som varit med och delat med av er åsikt och härliga motiveringar. Vinnarna meddelas på mail och kan hämta ut sin biljett på lördag eller söndag i informationsdisken i entrén. Fortsätt gärna att kommentera även i fortsättningen:) !
Reply
Jonas dolkPosted February 10, 2012 at 20:20

Tisdagsbilden. Fint ljus.
Reply
Anton JönssonPosted February 13, 2012 at 09:55

Tisdags bilden har härlig action :)
Reply
Annika SöderlingPosted February 29, 2012 at 15:53

Tisdagsbilden är så bra att man kan tro att jag har tagit den själv :o)
Reply
Anna HedlundPosted March 02, 2012 at 09:16

Måndagsbilden är grym!
Reply
Jan-Ove JanssonPosted March 03, 2012 at 00:21

Hej! Jag tycker fredagsbilden är så härlig.Solen lyser så förföriskt./Hälsn från Jan-Ove
Reply
LarsG AhlPosted February 21, 2014 at 22:20

måndags bilden är grym, har aldrig sett något liknande. Är den verklig då kan man inte annat än beundra seglings utveckling och människan som utmanar alla element.
Reply